close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קבעו לכם תור לעוד חצי שנה? הנה הדרך שתוכלו לקבוע תור MRI פרטי תוך 24 שעות

מערכת שורשכד אלול, תשפב20/09/2022

שירות MRI תוך 24 שעות של חברת מעלות שיא 360 פתוח לכולם...

תגיות:
צילום: Pixabay

אחת הבעיות שישראלים רבים נתקלים בה, לא משנה היכן הם מתגוררים ובאיזה גיל הם, זה הקושי למצוא תורים פנויים לבדיקות רפואיות חשובות, כאלה שהן הכרחיות לקביעת תוכנית טיפול על ידי הרופא או המשך/שינוי התוכנית הקיימת.

דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של בדיקות MRI. לצערנו הרב, יש בישראל מספר מועט של מכשירי MRI אשר נמצאים בשימוש של בתי חולים ומרכזים רפואיים שונים. זה יוצר מצב לפיו אין מספיק מכשירים שיענו על הביקוש של המטופלים השונים, אשר נדרשים לסוג בדיקה כזו. באופן טבעי, ככל שתוחלת החיים עולה, כך סביר להניח ישנם יותר אנשים שזקוקים לבדיקת MRI,

צילום: Pixabay
ולכן היכולת לקבוע תור בהקדם, בצורה רגילה, היא בעייתית. לא פעם מדובר על תורים הנקבעים לעוד חצי שנה ויותר.

כיצד אפשר להתגבר על בעיה זו
אחת הדרכים הטובות ביותר להתגבר על בעיה זו, היא להיעזר באופציה של קביעת תור MRI פרטי תוך 24 שעות עם חברת 360 מעלות שיא ללא צורך בהפנייה. כך לא תצטרכו לחכות חודשים ארוכים עד שיתפנה תור ותוכלו ליהנות ממנו בהקדם, על מנת לקדם את עניינכם הרפואי.

שלם כך, כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אל חברת מעלות שיא 360, אשר מתמחה בארגון תורים עבור בדיקות שונות, כולל בדיקות MRI ברחבי הארץ, תוך 24 שעות. אתם יוצרים קשר עם החברה, מסבירים לה איזה תור אתם מעוניינים לקבוע, היכן אתם מתגוררים, והחברה מספקת לכם את כל המידע הרלוונטי, ליווי אישי וכמובן דואגת לספק לכם תור כמה שיותר מוקדם בשביל שלא תצטרכו לחכות זמן רב, ולאחר מכן יכולה לעזור לכם לקבל פענוחMRI  מהיר

התורים של החברה נקבעים בבתי חולים ומרכזים רפואיים רגילים בהם יש מכונות MRI. המטרה היא כמובן לקבוע לכם תור קרוב למקום מגוריכם כמה שיותר, זאת על מנת שלא תצטרכו לנסוע שעות ארוכות בשביל להגיע לבדיקה.

חשוב לציין, השירות כולל לא רק את התור עצמו, אלא גם קבלת התוצאות והדיסק שלהן מיד בתום הבדיקה על מנת שתוכלו לגשת אל הרופא שלכם בהקדם ולהציג לו אותן, בשביל שהוא יוכל לקבל החלטה נכונה לגביכם.

הבדיקה כמובן נעשית על ידי אנשי מקצוע, בצורה הטובה והמקצועית ביותר. לפני כן, תקבלו את ההוראות הרלוונטיות כיצד עליכם להתנהל בשביל שתוכלו לבצע אותה בצורה סדירה. במידת הצורך תצטרכו להיות בצום ואז יעדכנו אתכם בהתאם. אחרי הבדיקה, תחכו במקום כחצי שעה בערך בשביל לקבל התוצאות המלאות, איתן תוכלו כאמור לגשת אל הרופא שלכם.

איך משתמשים בשירות זה ומשלמים עליו?
שירות MRI תוך 24 שעות של חברת מעלות שיא 360 פתוח לכולם. לא משנה מה סיבת הבדיקה והיכן צריך לבצע אותה. כל מי שזקוק לה, יכול לפנות אל החברה ולקבל את השירות המתאים. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולעזור לכם לקדם את העניין.

העלות של בדיקת MRI פרטית היא לא יקרה, שכן אתם יכולים להשתמש בפוליסת ביטוח בריאות פרטית שעומדת לרשותכם או לשלם באמצעות ביטוח משלים. אתם לא תצטרכו לשלם את המחיר המלא של הבדיקה ותקבלו החזר בהתאם.

חשוב מאוד ליצור קשר עם צוות החברה כמה שיותר מהר, מיד אחרי שהרופא שלכם מפנה אתכם לבצע בדיקת MRI. סביר להניח שאם תפנו לקופת חולים תצטרכו לחכות חודשים ארוכים עד שיתפנה מקום וזה עלול לפגוע באיכות הטיפול. לעומת זאת, אם תפנו לחברה, תוכלו לקבל תור תוך 24 שעות ואז תוכלו לטפל בעניינכם בהקדם. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה